Kontor- og administrationsleder

Profilbillede
dato

Til Lexpo Living søger vi en alsidig kontor- og administrationsleder. Erfaring med ordrestyring, kundesupport, logistik, IT m.v.

Virksomheden
Lexpo Living er en dansk lagerførende leverandør af et bredt sortiment af polstermøbler samt massivtræ. Vi råder over 8000 m2 lager og 400 m2 showroom beliggende i Oddense nord for Skive. Vi samarbejder med udvalgte møbelproducenter og leverer bl.a. spiseborde & stole, sofaer, loungestole og lænestole direkte til møbelforretninger og kæder i Danmark. Vi håndterer selv hele processen fra ordre til levering. Samtidig har vi alle produkter på lager, så vi kan tilbyde kort og fleksibel levering til vore kunder.


Stillingen
Stillingen refererer til den tidligere kontorchef, som indtræder i nyoprettet kommerciel rolle i virksomheden. Du bliver en central del af et stærkt team på en håndfuld medarbejdere, hvor du skal være krumtappen i styring og eksekvering af de daglige operationer relateret til disponering, styring af varelager og ordrer, IT, kundesupport mv.

Det er derfor afgørende, at du er lidt af en "tusindkunstner", som trives i en alsidig hverdag med mange forskellige opgaver samtidig med, at du motiveres af at have et bredt ansvar i en mindre organisation.

Du får en intern salgs- og logistikkoordinator i direkte reference og har samtidig det administrative ansvar for to kolleger på lager og serviceafdeling.
Du deler det daglige ansvar for opgaveløsning med din kollega på kontoret og i fællesskab arbejder I bl.a. med:

  • Ordreoprettelse, -behandling og -opfølgning.
  • Vareforsendelse og opfølgning på kundeleverancer.
  • Håndtering af indkøbsordrer og varemodtagelse.
  • Vareoprettelse og løbende opdatering produktdata.
  • Bogføring og debitoropfølgning.
  • Kundesupport bl.a. ifm. forsendelser, servicesager og løbende problemløsning.
  • Leverandørkontakt vedr. indkøb og varemodtagelse.
  • Løbende koordinering og deltagelse i løsning af daglige ad hoc-opgaver.

Du får samtidig ansvar for opdatering og vedligeholdelse af IT-systemer samt personaleledelse og afholdelse af MUS-samtaler.


Kvalifikationer og erfaringer
Vi søger en erfaren og alsidig "blæksprutte" med solidt greb om systemer og processer relateret til de beskrevne opgaver. Det er afgørende, at du favner bredt og er struktureret, detaljeorienteret og proaktiv ifht. opfølgning og processtyring.

Vi forventer at du:

  • Har erfaring fra en lignende stilling i en virksomhed med eget lager og daglige leverancer til kunder i Danmark og på nærmarkederne.
  • Mestrer hovedparten af de ovenfor listede opgaver og ansvarsområder.
  • Behersker engelsk flydende i skrift og tale og kan begå dig på tysk.
  • Har gode IT-kundskaber, minimum erfaring med relevant ERP-system (gerne Navision BC) og Excel.
  • Har god økonomiforståelse og flair for at arbejde med tal og processer.

Du har en løsningsorienteret tilgang og optræder serviceminded i forhold til kunder, leverandører og kolleger, samtidig med at du har skarpt fokus på firmaets ressourcer og økonomi.

Du motiveres af at tage selvstændigt ansvar og se tingene lykkes, har en struktureret, detaljeorienteret og effektiv arbejdsstil og er vant til at have skarpt fokus på deadlines, aftaler og løbende opfølgning. Du trives godt i en til tider hektisk hverdag med mange bolde i luften, og er samtidig en humørfyldt og samarbejdende kollega, der formår at bidrage positivt til arbejdsklima og kultur.


Øvrige forhold
Løn: Fast løn efter kvalifikationer samt pensionsordning.
Bopæl: I rimelig køreafstand til kontoret i Oddense (ved Skive).
Arbejdstid: Fuld tid. En vis fleksibilitet forventes.


Beskyttelse af persondata
Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv.

Ansøgning
For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail.
Klik på "søg stillingen" nedenfor for at fremsende relevante dokumenter.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skive Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ConfidenceSearch, Helgavej, 5230 Odense M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-06-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6031562

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet